帰ってきたちょりのつぶやき

ちょり(40代女性)が思う日々の事をつぶやくブログ

ミセリ、大活躍のソース元(Pacific Coast Leagueのサイトより)

Sky Sox finish River Cats
June 12, 2005 - Choo Freeman's one-out single in the 10th plated the winning run as Sacramento beat Colorado Springs, 8-7, on Sunday, completing Saturday's suspended game.
Jeff Pickler singled off reliever Ron Flores (2-2) and went to second on a sacrifice. Ryan Shealy was intentionally walked and Marcus Gwyn replaced Flores. Pickler stole third and Gwyn loaded the bases by hitting Brian Buchanan with a pitch before Freeman delivered his game-winning hit.

The game had been suspended by rain with the score tied 4-4 in the top of the fifth inning. The Sky Sox took a 6-4 lead in the bottom of the fifth after the game resumed. Freeman brought in Shealy with a sacrifice fly and Elvis Pena had a run-scoring single.

Buchanan tacked on another run with a solo homer in the sixth to give Colorado Springs a 7-4 lead. The River Cats evened the score in the seventh with three runs off reliever Scott Randall. Keith Ginter ripped a two-run homer after Jack Cust led off the inning with a walk. Steve Jackson delivered a sacrifice fly that made it 7-7.

Sky Sox reliever Dan Miceli retired all four batters he faced and Zach McClellan (2-2) benefited from a double play in the 10th inning to earn the win. -- Tim Leonard/MLB.com

ちなみにこの記事をLivedoor翻訳で訳すとこうなります。

ソックスを高く打ち上げる、2005年6月12日に猫川を�I了する―Chooフリーマンの、1-アウト、第10において単一、サクラメント打つことコロラドスプリングズとして実行された勝利にかぶせた、8-7、土曜のサスペンデッドゲームを完成して、日曜日に。ジェフPicklerはリリーフ投手ロン・フロレス(2-2)からシングルヒットを放ち、犠牲上で第2に行きました。ライアンShealyは故意に歩かせられました。また、マルコス・グウィンはフロレスを交換しました。Picklerは第3に盗みました。また、グウィンは、フリーマンが彼の勝越し打を伝えた前に、ピッチでブライアン・ブキャナンを叩くことにより、ベースをロードしました。ゲームはスコアを備えた雨によって保留されました、5回表の中で4-4を結びました。ゲームが再開した後、空ソックスは、第5の底の6-4のリードをとりました。フリーマンは、犠牲フライを備えたShealyを持ち込みました。また、エルヴィスPenaは打点を得点するシングルを持っていました。ブキャナンは、コロラドスプリングズに7-4のリードを与えるために第6のソロホームランで実行された別のものの上でジグザグに進しました。キャッツ川は、リリーフ投手スコット・ランドールから3打点を備えた第7のスコアーを五分五分にしました。ジャックCustが四球を備えたイニングをリードした後、キースGinterはツーランの本塁打を裂きました。スティーヴ・ジャクソンは、それを7-7にした犠牲フライを伝えました。空ソックス・リリーフ投手ダンMiceliは、彼が対戦した4人のバッター、および、勝��a.得る10回のダブルプレーから利益を得たザカリア・マクレラン(2-2)をすべて退かせました。――ティム・レナード/MLB.com